سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانکس


کانکس


<

خانه پیش ساخته به اتاقهای از پیش ساخته ای گفته می شود که برای اقامت و انجام کار در انواع شرایط آب و هوایی و مکانهای جغرافیایی تولید و ساخته گردد.

کانکس به اتاقهای از پیش ساخته ای گفته می شود که برای اقامت و انجام کار در انواع شرایط آب و هوایی و مکانهای جغرافیایی تولید و ساخته گردد.از دیگر خصوصیات کانکس امکان جابجایی کانکس و حمل ونقل کانکس می باشد.استفاده از مواد اولیه سبک و با کیفیت در ساخت کانکس موجب میشود کانکس در در برابر زلزله مقاومت پیدا کند.جابجایی کانکس و بازیافت مواد به کار رفته در ساخت کانکس از نکات مهم در مزایای کانکس می باشد.

 

زمانی که شما در محلی می خواهید اقامت داشته باشید چه از نظر اقامت کاری و یا اقامت مسکونی البته به صورت موقت کانکس بهترین گزینه برای شما میباشد.کانکس در موارد متفاوتی از جمله کانکس اداری، کانکس مسکونی، کانکس خودرویی و کانکس سرویس های بهداشتی (دستشویی و حمام) و... در ابعاد مختلف و طرح های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

اکثر تولید کنندگان خانه پیش ساخته کانکس هایی را بـه صورت آماده و پیش ساخته موجود دارند که این ساندویچ پانل های پیش ساخته میتواند در بسیاری از مواقع بهترین کمک را شما در اقامت بکند.

مسائل کاربردی ساندویچ پانل زیاد است که دلیل آن انعطاف پذیری خانه پیش ساخته در تهیه است یعنی میتوان در تهیه و تولید ساندویچ پانل طرح ها ونقشه های مختلف ی را کار برد تا ساندویچ پانل بتواند نیاز هر کس را بر طرف نماید.


ارسال شده در توسط پرهام
[ نظر]